2015. október 13., kedd

Döntések


Lassan már kezdek hozzászokni ahhoz, hogy minden nap sötétben jövök ki az irodából. Nem igazán szívderítő dolog ez.

No de nemsokára december, karácsony, mindjárt itt a szilveszter. Ilyen gondolatok cikáztak bennem este 7 körül, kiléptem a liftből és elbúcsúztam a mindig mosolygós recepciós lánytól, aztán a szokatlanul hideg októberi levegő hirtelen felébresztett.

"A francba már. Fáradt vagyok, megint esik, mi lenne ha ma estére félretenném a projektjeim? Nincs kedvem nyelvet tanulni, pláne nem újra interjú kérdéseket kutatni. Mi lenne, ha csak benyomnám a televíziót és csak bambulnék ki a fejemből? Az olyan jó. Vehetnék sört is meg chipset is. Aztán csak lennék bele egyet a világba. Basszus sorozatot is nézhetnék...."

Nagyjából egy órával később aztán mégis máshogy döntöttem. Köszönhetem ezt egy ismerősömnek, aki gyakorlatilag évek óta minden estéjét ebben a szellemben éli. TV, Facebook, egészségtelen ételek, némi alkohollal vegyítve. Minden egyes nap. Aztán persze nem érti miért vegetál, miért nem változik semmi és miért történnek vele mindig rossz dolgok.

Hirtelen beugrott, hogy nagyon NEM ezt akarom. Jó hogy előbbre szeretnék jutni és értékesebbé emberré akarok válni.

Egyértelmű hogy nem vagyok hajlandó beérni a könnyebb úttal, és ez bizony olyan kisebb döntéseken is múlik, hogy akkor is megteszem a céljaimhoz közelebb vivő kis lépéseket, amikor fáradt vagyok, amikor nincs kedvem, amikor könnyebb lenne az ellenállás nélküli utat választani.

Nehéz ez olyankor amikor fáradtak és elesettek vagyunk. De a lényeg az, hogy maradjunk mozgásban, tegyünk akár egy kis dolgot is, ami értékes, ami építő. Előbb-utóbb elmúlik a fáradtság, előbb-utóbb újra lendületbe jössz és büszke leszel magadra, amiért ilyenkor is megtetted amit kellett!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése