2015. október 11., vasárnap

Time logging


Az imént kitekintve az ablakon egyből az jutott eszembe, hogy ez bizony egy klasszikusan hűvös, szeles, nyirkos, októberi hétfő reggelnek néz ki. Nem túl szívderítő látvány, szívesebben ébrednék újra májusi napsütésre.

De mit lehet csinálni, attól hogy én itt ilyen dolgokon rinyálok, a természet még nem fog megváltozni, jövő tavaszig jön még pár hűvös reggel.

Új hét, új kezdet címszóval hadd ajánljak egy egészen hatékony módszert a következő hét napra. Két hete próbáltam ki és szuperül működik. Nagyon egyszerű dologról van szó, minden egyes napod minden órájának végén csinálsz egy feljegyzést arról, hogy mit csináltál az elmúlt 60 percben.


Hogy miért is? Azért, hogy hatékonyabbá válj. Hidd el nekem, nem túl jó érzés leírni azt magadnak, hogy az elmúlt órában sorozatot néztem, közben a háttérben szólt a tv, mindeközben pedig arról elmélkedtem, miért is nem olyan az életem, amilyennek szeretném.

Tégy egy próbát, tudom hogy fegyelmet igényel, de megéri. Tarts magadnál egy határidőnaplót vagy tölts le egy "time-logging" alkalmazást és csináld végig egy héten keresztül.

Meg fogsz lepődni, mennyivel kevesebb időt fogsz haszontalan dolgokkal tölteni és mennyivel felértékelődnek a hasznosak. Drukkolok és szép hetet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése